تور نیم روزه گشت قشم

از350,000تومان

تور نیم روزه گشت قشم

تاریخ خروج

روزانه

نمایش ها

5225

حداکثر صندلی

100

قبل از رزرو تور حتما تماس بگیرید

اگر وقت چندانی برای گشت و گذار در جزیره عجایب ندارید، ما تور نیم روزی گشت قشم را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در این تور بعد از اینکه همه سوار ماشین شدیم اولین مقصد ما، غارهای خربس خواهد بود. این غارها شامل یک سری راهروهای تو در تو هستند که در اثر فرسایش ایجاد شده‌اند. البته قشمی‌های قدیم هم در شکل دادن این غارها نقش داشته‌اند.

بعد از اینکه به خوبی با غارهای خربس آشنا شدید، به سمت دره ستاره ها حرکت می‌کنیم. دره ستاره ها، یکی از آن جاهاییست که هر مسافر قشم باید از آن بازدید کند. این دره شکل بسیار زیبا و مریخی دارد و در پشت روستای برکه خلف قرار گرفته است و دقیقا پشت روستا، دره ستاره ها قرار دارد. طبق اعتقاد افراد محلی شکل این دره ناشی از افتادن ستاره است. واقعیت این است که اینجا در اصل از فرسایش میلیون‌ها ساله به این شکل در آمده. به گفته افراد بومی شب‌های دره ستاره ها، شب‌های ترسناکی است چراکه اعتقاد دارند که این محل، محل رفت و آمد اجنه است!

به هر حال نگران نباشید چه جنی باشد چه نباشد، ما در این دره شب نمی‌مانیم. بعد از اینکه کمی در دره گشت زدیم، میرویم سمت جزایر ناز.

ساحل جزایر ناز یکی از سواحل خوب قشم محسوب می‌شود. اینجا ویراژگاه خودروهای قشم است. پاراگلایدر سواری هم جزئی از تفریحات این ساحل به حساب می‌آید. به جز این قایق سواری هم می‌تواند جز تفریحات مسافران باشد.

تور گشت قشم ما (از نوع نیم روزیش!) مگر با بازدید از جنگل حرا و غذاخوری روستای سهیلی. جنگل حرا درواقع زیستگاه انواع پرندگان دریایی است. حرا درختی است که ریشه‌های آن املاح نامناسب آب دریا را گرفته و باقی را به سوی درخت می‌فرستد. از حرا برای علوفه دام هم استفاده می‌شود.

مهمترین هدف ما رضایت میهمانان ما است. رضایت درونی ما بسته به رضایت شماست.

همانگونه که گفیتم، اگر وقت چندانی برای گشت و گذار ندارید، برنامه ریزی آن را به عهده ما بگذارید تا با هم برای گشت جزیره قشم همراه شویم.

رزرو تور

نام تور تعرفه به ازای هر بزرگسال قیمت به ازای هر کودک صندلی‌های موجود تاریخ خروج مدت زمان
تور نیم روزه گشت قشم 350,000 تومان 350,000 تومان 100 هر زمان

اطلاعات رزرو

نام قیمت (بزرگسالان / کودکان) افراد (بزرگسالان / کودکان) تعداد جمع کل

خلاصه

جمع جزء 0 تومان
جمع کل 0 تومان

اطلاعات مشتری

*
نام الزامی است.
*
نام خانوادگی الزامی است.
*
شماره تلفن مورد نیاز است.
*
لطفا آدرس را وارد کنید.
متشکرم. رزرو خود را دریافت کرده اند و شماره رزرو کنید

مطالب زیر شاید مورد توجه شما قرار گیرد